Haben noch keine gefunden.
Beiträge von I'm Gone.
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Hab da grad was nettes gefunden: 8,75x19" hat gerade mal 7,4kg
http://www.bbs.com/de/company/news/fi.htmlinteressant wäre noch in welchen größen bzw. welche einpresstiefen es die gibt?!
und ein preis wäre auch super? sicher nicht billig...
lg
mstso
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Feh2GH-gDnE
EWBXKrF7svsUpdate:
January 2010As you can see by the pictures and video; the worlds first Audi R8 V8 Twin Turbo is ready.
Give us a call for full details on this well mannered and powerful system!
Also look for a Audi R8 V10 Twin Turbo....coming soon!Update:
November 2009
We have been obsessing over this R8 Twin Turbo system.
In usual Heffner fashion we wanted to make something that looked like it could have come on the car from the factory.
Well, I think we have done it.
Right now the system is in raw fabricated form and now that we have completed dyno testing the car we will be removing the system for coating and polishing.
I'll save the pictures of the intercooler for later until all of the finishing touches have been added.
When it is complete it will look much like the factory intake manifold to give this system the factory installed look that we were going for.
As of now the car is running on 6 psi and a 11.8 to 1 AFR and probably has a little more ignition timing removed than necessary to be on the safe side for now.
This set up has given us a result of 536 rwhp.
This is a 183 rwhp gain (more than a 50% increase) over what the car had when it came in with a Stasis exhaust and Revotech ecu tune.
We will also be doing a 100 octane program that we expect to get near 600 rwhp which should put this car solidly in the high 10 second quarter mile range.
More to come soon! -
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Der Klang ist böse. Aber ich weiss nicht was ich von RWHP halten soll...Der Wagen hat quattro Antrieb und da sollte dann auch schon auf allen vieren gemessen werden.
Beim R8 geht 80-90% der leistung schon immer zu RW.
Und allein auf denn dyno messen die das auf der RW es is noch immer ein quattro. -
haben sie mir aber gestern, als sie meinen gescannt haben, gesagt...
gruß
OK, das ist neu zu mir. -
mir ist zu ohren gekommen, dass ein ttrs-unterboden schon eingescannt worden ist...
gruß
Nein nicht nach meiner Dezember 2009 information, die suchen noch ein TT RS für Unterboden Scanning. -
woher weißt du das???
Kontakte. -
Feh2GH-gDnE
EWBXKrF7svsUpdate:
January 2010As you can see by the picture and video; our Audi R8 Twin Turbo system is just about ready for delivery.
Look for a full write up and high resolution pictures coming soon!!Update:
November 2009
We have been obsessing over this R8 Twin Turbo system.
In usual Heffner fashion we wanted to make something that looked like it could have come on the car from the factory.
Well, I think we have done it.
Right now the system is in raw fabricated form and now that we have completed dyno testing the car we will be removing the system for coating and polishing.
I'll save the pictures of the intercooler for later until all of the finishing touches have been added.
When it is complete it will look much like the factory intake manifold to give this system the factory installed look that we were going for.
As of now the car is running on 6 psi and a 11.8 to 1 AFR and probably has a little more ignition timing removed than necessary to be on the safe side for now.
This set up has given us a result of 536 rwhp.
This is a 183 rwhp gain (more than a 50% increase) over what the car had when it came in with a Stasis exhaust and Revotech ecu tune.
We will also be doing a 100 octane program that we expect to get near 600 rwhp which should put this car solidly in the high 10 second quarter mile range.
More to come soon! -
zum Thema LLK
viel LLK bringt nicht viel!
du hast mit deiner Idee ein riesiges Volumen, das muss erstmal gefüllt werden...
Wagner hat ab Mitte Jan einen LLK im Angebot der etwas tiefer ist als serie und Druckgusssammelkästen (nicht diese verquetschte Plastikscheiße)
größer ist nicht möglich ohne abänderung der pralldämpfer etc. man kann nur etwas in die tiefe bauen
Oder im breite.Forge habe das Twintercooler idee für denn 2.0TFSI, komt wahrscheinlich auch für den TTS und TT RS.
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Zwei extra mit den alten LLK oder der alte weg ??
Zwei extra mit den alte, dann geht der ladeluft durch 3 separate LLK. -
Das Auto hat auch so oder so einen geilen Sound. Da brauchst das bepfeife nicht.
Ist das nicht ein 5 Zylinder?
Jawohl mein Herr. -
Komplettanlage? Kenne Capristo nicht...
CV-XzSo1if4
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Hallo!!!
Ich persönlich finde es geil.... das zischen vom Turbolader zu hören......
Ich hatte welche an mein altes auto Verbaut Audi S4 V6 mit BiTurbo geiler klang eventuell könnte ich dir ein sound file davon schicken
Marke war von TIAL 50Mm
Absolut geiles klang
Zo was.
z7VWeIa-ai4
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Sollte zwei extra LLK am beide Seiten dazu machen und nicht ein größere in mitten.
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Capristo haben angefangen mit dem entwicklung von ein TTS abgasanlage.
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